diumenge, 29 d’abril del 2012

1er G.P. AMATSTRONG VILA DE PORQUERES

29 Abril 2012, 

Sortida a les 9:30 h. Temp. 19.5º / 22.5º. - 48 km a 42.5 km/h - 87 Corredors



Classificació 1er G.P. AMATSTRONG VILA DE PORQUERES

Companys, en primer lloc ahir era perfecta pels que els i agrada aquests circuit completament plans i de pas dir que estava ve, dons era ampla sense perill aparents exceptuam els que nosaltres pel fet de corra ens podem trobar sobre la marxa.

Dies enrere baix dir que cada cursa es veu els que no guanyaran la challenge, però un dels que cada dia te mes possibilitat es en J.J.Aguero , el veig en moltes ganes i forces, per mi juntament amb J.Madrigal els que tenen mes números, ja que en Mirco per lesió no ha pogut corra aquest últims dies, que dit de pas li desitjo que aviat el torni a corra.

Sobre la cursa

Des de el meu lloc de la cursa del mig en avall, si tens un bon entrenament pots segui el ritme dels de davant sense massa patiment, un altre cosa era anar al davant del pilot, ho maig intenta una vagada cap al final de la cursa i vaig durà una volta, es notava el aire que et picava a la cara et frenava i et tirava enrere per la velocitat que en algun moment tenia la cursa, jo en el meu comptaquilòmetres en va marca 58 km/h. de màxima en un moment des 48 km que va dura la cursa, per aixo no ho vaig intentar mes si volia arriba per poguer esprintar i lluitar per un bon lloc en la meva categoria, al final el 9é.

Estic conten per a ver aconseguit el 2n. lloc per equips el 4 i 8é lloc dels meus companys Germán i Nocete ens ha anat molt be, no se si la primera posició la podrem aconseguir algun dia, dons esta molt difícil el RCB MOTOR BEGUES es per ara el millor equip amb el millors corredors.
                                   

                  Cat 40 amb en J.J.Aguero de lider de la challenge

Els tres millors equip, RCB MOTOR BEGUES, C.C.M0NTORNÈS, GALVESPORT-PINARELLO
Mes fotos