dilluns, 15 de juny del 2015

IV TROFEU VILA D'ANDORRA LA VELLA MEMORIAL JORDI PEREZ



                                                           
 IV TROFEU VILA D'ANDORRA LA VELLA MEMORIAL JORDI PÉREZ

Prova aquesta de Andorra ja consolidada, com una de les proves del calendari de Veterans bastant dura per el ritme que en alguns moment del circuit  i segons quina volta de les 25 que es feia, a línia de meta que es en pujada al 3% les primares i ultimes voltes la velocitat era de uns pics de 44 i 45 km/h., no es estrany que alguns per desin una volta per agafa aire i recuperar forces jo un entre ells, .tot i aixi millor temps que el del any passat, 

Guanyador any 2014 Xavier Sòria en amb1:11:16 , aquest any 2015 José Madrigal amb un temps de 1:03:57. igualment amb les 25 voltes.

Jo ja ho dic per molt que entreni jo no ho atraparé mai, per que cada vagada el mes joves van mes depresa, jo el any passat vaig fer un temps de 1:16:26 amb volta perduda, i aquest 2015 amb volta perduda 1:07:59.

El any passat van acabar 44 corredor, aquest any 66, un èxit de participació si mirem que Andorra esta una mica lluny per a molt corredors i sempre fa que alguns corredors tinguin mandra del viatge per la distancia.

RÀNQUING XALLENGE PROVISIONAL 2015

CLASSIFICACIÓ CURSA

ÀLBUM FOTOS


José Madrigal 1er, M.A.Cherino 2ª

José Madrigal 1er, M.A.Cherino 2ª

PÒDIUM DEL ANY 2014. 50.Olmedillas, Salavedra, Nocete



 
PODIUM 2015 50 - Salavedra, Olmedillas, Rienbau pocscanvis

 
Podium 40 - Madrigal, Cherino i Gomez


Pudium 60 Terrones, Maya, i De Dios

M.A.Carrillo Meta volant
guanyadors per equips

Fins la propera que serà a Montornès a les 11: 30 h.