dilluns, 20 de juliol del 2015

X GRAN PREMI AJ. DE TORELLÓ MASTERS 40/50/60

                                                  

 X GRAN PREMI AJ. DE TORELLÓ 2015

A falta de la classificació per part de la F.C.C., us poso jo la que tinc que es provisional.

Les fotos de la cursa quan les tingui també les posaré.

Espero que els que vau participar ahir tingueu un bon record d'aquesta cursa d'aquest any, les temperatures no van ser tan fortes com dies enrere i dins de tot van tenir un bon dia, crec que cap caiguda per part de nosaltres els veterans, que aixo al final es lo mes importat, passar-lo be i fer esport dels nostre jovi que tan bons moments ens fa passar.

GUANYADORS,

Temps 1:35:47 del 1re.

Sergi Sales 40, Jordi Codony 50, i Antonio Terrones 60,

FOTOS CURSA PER ANNA CID

CLASSIFICACIÓ DE LA CURSA

Alguna foto mes per Jordi Taña




Cadets, Gerard Moya de Torelló el del mitg


64 Km 10 voltes, 700 m. desnivell + temp. mitja 30.3º C






Poc a poc actualitzaré les dades i imatges que tingui d'aquí en davant.

Fins ara

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Estem a dimarts i no hi ha classificacions oficials a la web de la FCC, aquesta bona gent va tard i malament.
Albert Pol

Bluesbiker ha dit...

Estaven preparant el pergamí de les classificacions... fa una estona ha arribat el colom missatger i ja estan penjades a la web ;)

Una cursa molt maca en un circuit molt "punyetero" que no et deixa descansar un sol moment... la verita és que per fer el 111 de 119 em vaig haver d'esforçar molt!

Anònim ha dit...

Jo també per fer el 88,no saps lo que em va costar, aquest any no hem van doblar, que ja es molt, pero va ser molt distreta la cursa inclús es va fer curta.
Josep Casado
Fins la pròxima Carles

Anònim ha dit...

Suposo que han tingut algun problema Albert que no saben, però és veritat que es una mica tard.
Josep Casado