dilluns, 9 de març del 2015

MARXA TERRA DELS VOLCANS-AMER

DIUMENGE 8 MARÇ 2015

Aquest diumenge he fet la Marxa TERRA DELS VOLCANS - AMER, 139 km sense compta la baixada 9 km.després de la arribada a dalt, 2800 m. + i 4 coll de muntanya.

Aquesta marxa no te un gran quilometratge però es fortíssima, a la sortida els casi 350 participats de seguida em sortit en direcció cap Anglès, Osor, St. Hilari Sacalm. aquí en aquest punt 27 km de pujada al 3% des de Anglès, de seguida una baixada per el coll Collsesplanes 9 km al 4 % , i un altre coll 4.5 km al 4% coll de Romagats passant per el poble de St. Julià de Vilatorta, ( Osona ) Folgueroles, Roda de Ter, Manlleu, Torelló, St. Pere de Torelló, St. Andreu de la Vola i aquí comença el Coll de Bracons de una mitjana del 8 % 5 km. ja he fet 98 km des de la sortida les cames ja nota'n el esforç i els km, fins Amer falta'n 30 km 8 de baixada i la resta tobogans però sempre en tendència a baixar, per el camí he fet un grupet de 8 corredors, 5 que els he agafat i dos que venien des de el darrera, la meitat fèiem relleus fins Amer, aquí Amer jo he parat 1 min. per omplir un bidó amb aigua, per el camí he perdiu un que el tenia ple que era la reserva per la pujada a St. Martí i en sembla que el he perdut a la baixada de Bracons que esta una mica picada el ferm, aquest ultim port de 9 km a una mitjana de 7% es nota tot el recorregut fins aquí, les cames ja no estan per gaires bromes, el ritme el marca'n elles no tu, si fos per el cap aniries a 50 km/h  però vas com pots , la meva pujada la he fet a 12 km/h de mitja i cap al km 8 he tingut rampes , gracies a un corredor que m'he atrapat i el he volgut seguir durant 3 km. però al final la rampa a fet que el tingues de deixar a falta de 1 km.i aixo que de forces anava be però la rampa es molt molesta i pots provocar una lesió si segueixes aquest ritme.

Recomano que els que no la coneixeu la feu algun any, moltes vagades no fa falta anar gaire lluny per participar en una marxa dura i be de preu i a la bora de casa.per 25 o 30 €

Aquí una mostres amb imatges