dilluns, 12 de maig del 2014

REMENCES



Marxa Remences 2014

GALERIA DE FOTOS

Ahir per no a ser menys com tan vaig fer la marxa de Remences, durant el temps que va dura la marxa en vaig veure molt company veterans, que per a tots sembla que ens pots anar be entrenament per les curses o altre fita de la temporada.

Aquesta marxa no es de les mes fortes per a mi en plan desnivell 2600 m. amb pujada, però si per el ritme que es fan aquest 170 km. que dura, tan si es fa en 5:00 h. 5:30 o 6:00, cadascú en el seu nivell.

El dia pintava molt malament, avia plogut a la matinada el terra era mullat i just una estona abans de la sortida van caure unes gotes per espantar a la gent, que per sert vaig veure com algun marxava per estalviar-sa els perill que aixo porta amb una sortida de mes de 3500 ciclistes tots a tuca un de un altre, al pas per OLOT tots els corredors van quedar ben mullat per el aigua del terra que aixeca-ban les bicicletes, però d'aquí no va passar, durant tot el camí no va ploure i el terra casi sec, amb la única precaució era a les baixades que en algun tram estaven les corbes una mica humides, a la baixada de Coll de Bracons vaig trobar una caiguda el qual el noi avia picat amb la balla, que tot i que es va fe malt el va priva de caure metres avall.

 Sempre tenim de anar amb mes precaució de la que portem, però es el risc que te el ciclisme que sempre anem al limit de les nostres possibilitats.

Estic busca'n fotos però en cara no les han posat a la web de REMENCES.

Desitjo que els que aneu al campionat de CRI. a OLOT el dia 17 tingueu una bona contra-rellotja i moltes forces per esta amb els bons i els que no que us lo passeu molt be, jo treballaré aquest dia però al EL MILÀ no i faltaré si tot va bé.

GALERIA DE FOTOS


4500  Kcal, 2650 m.170 km.temp. mitja 17º,  f. cardiaca.mitja 149

Fins diumenge