dijous, 15 d’agost del 2013

MALGRAT DE MAR

15 AGOST 2013

DADES DE LA CURSA:


V40 40 Km/h. 43.75 km. Temps guanyador, 1:06:56 MIRCO MEROTTO

V50 38 Km/h. 37.20 km. Temps guanyador, 1:00:45 ADRIANO RAMIREZ


V60 38 Km/h. 37.20 km. Temps guanyador, 1:00:54 ANTONIO TERRONES


Temp. 29º/31º (28º) - 426  m. acumulats - Desnivell màxim del 3% amb pujada
participants 75.
                                             *******************




Molt bona les dues cursa per part de tots el corredors de les tres categories, en costant atacs per part de molt corredors i altres que saltanben per que aquest no agafessin gaire distancia. 


Aquesta cursa en aquest aquest any s’ha fet en un altre circuit que ja ens anys anteriors 6 o 7, ja es va fer una vagada, aquella vagada tinc el record de que cada 5 voltes hi havia puntuació 5,3,2 i 1 punts , deu-se que la reglamentació dels veterans no ho permet, però aquest sistema es molt distret per els aficionats que mirant la cursa i també per a nosaltres els corredors crec jo,  no te per que ser res mes per les categories inferiors cadets etc.

El circuit del any passat tot tan pla no es tan dur com aquest, dons aquest amb la pujadeta del 3 o 4% que tenia el feia mes selectiu i dur, jo cap allà a ¾ de la cursa en vaig despenjar dels grup principal de la meva cursa de V50/60 i vaig perda una volta, es curiós que quan estas mirant els altres corredors de la cursa anterior penses  que tu no et quedaràs del grup principal dons no es tan difícil esta amb el grup principal i quan corra's ja et donas compte que els companys de la cursa anterior per alguna cosa es van despenjar i van perda una volta o mes.


En definitiva vaig gaudir de la cursa de V40 de la meva V50/60 i la dels cadets molt distreta amb el afegit de la puntuació cada 5 voltes

ÀLBUM DE FOTOS

CLASSIFICACIÓ V40

CLASSIFICACIÓ V50/60/ FÈMINA

aviat posaré un vídeo

GUANYADORS V50
1-ADRIANO RAMIREZ, 2- M.CABELLO, 3-F.OLMEDILLAS

GUANYADORS V40
1-MIRCO MEROTTO, 2-J.MADRIGAL, 3- M.MOLERO
GUANYADORS V60
1- A. TERRONES, 2-C. MAYA, 3- M. PARLADE

1 comentari:

Juan Carlos Roca ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.