dissabte, 24 de març del 2012

IV GRAN PREMI VILA DEL PAPIOL

   Els tres primers el any passat,  2011

1  MADRIGAL,José   VE-40 RCB MOTOR BEGUES     1:32:07
2  MEROTTO, Mirco  VE-40 GALVESPORT                   1:32:08  a  1 seg.
3  GAZQUEZ, José     VE-40 ESCOLA PRATENCA.      1:32:10  a  3 seg.
                                   
                                                   *********

Any 2012,  25 Març

1 1 MEROTTO, Mirco VE-40 GALVESPORT-PINARELLO          01:28:36
2 19 AGUERO, Juan José VE-40 RCB MOTOR BEGUES          01:28:36 mt.
3 9 MEDINA, Juan Carlos VE-40 GALVESPORT-PINARELLO    01:28:37 1 seg.
4 94 VIANA, Pedro VE-40 CENTELLES. PENYA CICLISTA         01:28:38 2 seg.
5 22 AGUERO, Miguel Angel VE-40 RCB MOTOR BEGUES      01:28:43 7 seg.

Classificació 2012

fotos 

Cursa solejada amb una temp. a la sortida de 20º i una participació de 125 i han acabat 115 part. a una mitjana de 42 km/h. els 62.50 km. en el meu conta quilometres.

Aquest any tenim la particularitat negativa de caiguda per cursa i la positiva guanyador igual per cursa, tot esta  molt per decidir i no es veu un dominador clar, en cara que si que es veu qui son els que no la guanyaran, sembla ser que fins aquest moment de inici de la temp., la regularitat serà la principal arma per ser el guanyador de la  Xallenge 2012.

Ja fa un any que vaig escriure un article el qual deie que cada any les curses son mes rapides, avui es un clar exemple de lo que vaig dir al principi de la temp. 2011, el guanyador de avui a fet 1:28:36,  03:31 min.  menys del 2011,  jo mateix el any passat el meu temps va ser 1:32:10 i aquest any 1:30:23 casi dos min. menys, si els del deban millorem també o fem els del darrera en cara que no es vegi amb la classificació però si amb el temps fet a la cursa.

Avui des de la meva posició no i ha via cap moment per recuperar  ni per agafa aire, tan baixaves a 60 com pujaves a 45 per meta, semblava que els escapats ens atraparíem però al final no a set aixi.

Aquesta cursa, simplement a set per eliminació marca un ritme fort des de el inici i controlar-lo des de un o dos equip mes interessat de que fos aixi, els mes interessat ha set el  GALVESPORT-PINARELLO i RCB MOTOR BEGUES, al final aquest ultim s'ha emportat el trofeu al millor de aquesta cursa. 

Personalment avui a set un dia bo per mi el la 34é de la general i 7é de la cat. de 50V, no esta malament ja que el any passat vaig fer el 60, per equips en fet el C.C.Montornès el 4r. i aixo que faltava en Germán que per salud no a pogut venir a corre avui, també en Alfonso Sanchez a pujat al podi fen el 3r. de 60v., ja fa 2 curses que fa pòdium. Avui des de el inici e mirat de anar pel mig del pilot i vigilant de no caure, traça be les corbes, evitar el màxim els perill, esperar a les ultimes voltes per guanyar posicions i esprintar en les millor condicions això m'ha sortit bastant be aquesta tàctica, ja que tinc de administra al màxim les meves forces dons a mi no en sobren, dic aixo dons i ha via algun corredor  que cada volta en el pas per a meta a la corba després de la línia saludava a la família, jo pensava en aquest moment, ostres aquest si que va sobrat. Des de aquí vui saludar al que o feia en Carles Nadal al seu fill petit.

El objectiu de avui apart de lo dit abans, a set agafar la roda de algú que en portes be en la recta de meta i corba final de meta cap al deban ha on es podia remuntar posicions sense perills de que et tuques algú, una de les rodes bones era la de Mengui, gracies J.J., però tenia de fer el meu gran esforç per seguir-la i no sempre era fàcil.

La categoria de 50V aquest any esta molt però molt difícil puguen-la guanyar, feia anys que casi sempre eren els mateixos que la guanya-ban i fins aquest moment no es veu gens clar els possibles guanyadors de aquesta cat. en la de 60V si no passa res A.Terrones te 90% de possibilitat, i en la de 40V tan poc es veu un clar dominador de la cat.

Desitjà al company Rafael Cuadrado del equip ELECTROIZAS C C que a caigut en la recta de meta al final de cursa que es recuperi lo mes aviat possible de las seves lesions, clavícula i costelles trencades varies.

  
Els 5 escapats:   MEROTTO, Mirco, AGUERO, Juan José .MEDINA, Juan Carlos,VIANA, Pedro i AGUERO, Miguel Angel




5 comentaris:

Jo Smith (E.C.Mataró) ha dit...

Gracies per a la foto Josep, si no et sap greu la comparto en el facebook de mi club? Jo

JOSEP CASADO ha dit...

Hola Jo

Cap problema, al contrari m'ha agrada, no es una bona foto de calitat però es una foto, el pròxim dia faré millor fotos

Fins aviat

Mengüi , Joan J.Mengual ha dit...

De nada Josep, ya sabes si te quieres quedar en cola a mi ladito. Que fuerte estás bribonnnnn

Albert ha dit...

Sí que es fa el Campionat CRI a Puigverd. El què s'ha perdut és Torroella de Montgrí.

JOSEP CASADO ha dit...

Gracies Albert

Teníem el dubta de si o no es feia,

I el fet de que sigui el campionat de Catalunya a la majoria es agradava la idea de fer-lo

Fins aviat