dimecres, 1 de gener del 2014

1ª DEL ANY 2014

Com a bon aficionat al ciclisme, no pudia ser menys, avui  1er. dia del any t'ucava fer algun km. encara que sigui per aquí Osona sense fer cap ec-ses de km. però no estava sol, ja vaig quedar un dia abans amb 3 company mes del C.C.Torelló, a les 9:00 al lloc de sempre amb -3º vam enfila cap a St. Quirze de Besora, en direcció al Collet de St. Agustí, St. Bartomeu, Casa Miquela, Vic, Torelló, - 71 km., aixo si sobre tot amb molta cura les baixades, estaban molt humides i alguns trams blancs de fred.

Tinc de dir que aquest any ens comuniquem per quedar i fer la sortida amb el grup que he fet per el Wassap per els diumenges del hivern, ja que no tenim el calendari del Club fins el mes de Març.

El any passat totes les petites colles duran els mesos de hivern sortien a diferent-es hores i rutes diferent-as, ara amb una mica de organització sortim junts, cosa que es mes agradable, per a tots, crec jo.

Altitud ascendent 944 m, calories 1479, temps 2:59:40 h. mitja
vel. 23.6,  mitja de temperatura 3ºC ( - 4 / 7º ). 71 km.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Murcia podría repetir como sede de los Nacionales júnior y máster en 2014
Aunque aún es pronto, según la web masters.abloque.com parece que los Campeonatos de España máster y júnior se disputarán por segundo año consecutivo en la provincia de Murcia. A diferencia del año pasado, en el que la sede fue la capital murciana, en 2014 los Campeonatos podrían trasladarse a la vecina localidad de Mazarrón. La fecha continúa siendo la misma de estos últimos años, es decir, finales del mes de agosto.

Otra novedad es que parece que en dichos Campeonatos se establecerán grupos de edad por tramos de cinco años, como ocurre en otras pruebas de la UCI para la categoría máster. Es decir, habría una categoría de 29 a 34, de 35 a 39, etc.

El compromiso de Murcia con el ciclismo no acaba ahí, pues en junio se disputará en la comunidad una prueba de la Copa de España Máster. La cita es para el mes de junio, aunque el lugar aún está por determinar. La Copa de España lleva varios años prácticamente desaparecida, siendo El Memorial David Montenegro en El Escorial la única prueba que mantenía la clase 1.19.1.
Albert Pol

C.C.TORELLÓ ha dit...

Moltes Gracies Albert

Aquesta informació te molta importància, ja que podem planifica amb mes temps les vacances.

Gracies

Josep