divendres, 13 de setembre del 2013

BELLVITGE 11 SET. 2013


Temp. 16º / 17º ( 17) - 220  m. acumulats - Desnivell màxim del 4 % amb pujada i 4 % en baixada, participants 100,

CLASSIFICACIÓ


CIRCUIT 4.2 KM PER 12 VOLTES 50 KM.

Com es pot veure a les fotos pluja menuda però tota la cursa, amb basals a dojo en molt llocs del circuit, tenies de anar amb molta precaució, però per lo que vaig veure i trobar a les meves cames al final una cursa com totes, per que la velocitat va ser con si fosc en sec excepte els que ens ho vam agafar amb molta precaució com jo i algun altre companys,  Jordi Sabates, Jordi Fonollosa, Elena Carbonell, Carles Gasulla, jo i algun altres mes. Al final no va esta malament una cursa diferent de altres.









3 comentaris:

Bluesbiker ha dit...

Una cursa per a oblidar!
no se si va ser per no haver escalfat perquè plovia, o perquè..però després de les bones sensacions de santa coloma, em trobo que
als 10 segons ja anava despenjat i al minut a 200m del pilot...no sabia que em feia més vergnya si plegar o anar donant voltes tot sol... sort que al final veu arribar i vem fer 3 o 4 voltes plegats...i no anàvem pas poc a poc... jo anant tota la cursa sol vaig fer una mitja de 34...
fin l'any que ve! de moment passo de carretera i m' en vaig a còrrer en BTT

JOSEP CASADO ha dit...

Fins aviat Carles

Bluesbiker ha dit...

fins aviat!
mira diumenge passat vaig fer el
8è de 200 en BTT, em calia una mica de moral...